понеділок, 12 листопада 2012 р.

Опитування на тему: "Чому ви вирішили стати учасником нашого клубу?"

Олександр Смирнов:
Я вирішив стати членом клуба. Потому що це цікаво і можна навчитися основам підприємництва.

Сідак Владислав:
Я вирішив стати членом клубу. Бо прагну розширити свій горизонт знань в економіці.

Юрій Білокобильський:
Я вирішив вступити до цього товариства, тому що я обожнюю подібні спілки.

Іван Ремезов: 
Я вирішив стати членом економічного клубу Fоrward, тому що прагну розширити свої пізнання в області підприємництва та ринкової економіки.

Георгій Сарсанія:
Я вирішив стати учасником клубу Forward, тому що хочу розширити свої знання в сфері економіки та підприємництва. 

Алёхін Станіслав:
Я вирішив приеднатися до клубу "Forward", тому що вважаю економіку дуже цікавим предметом.
 

4 коментарі:

  1. Я вирішив вступити до цього товариства, тому що я обожнюю подібні спілки-Юрій Білокобільський

    ВідповістиВидалити
  2. Я решил стать членом экономического клуба Farward, потому что стремлюсь расширить свои познания в области предпринимательства и рыночной экономики.

    ВідповістиВидалити
  3. Я вирішив стати членом клуба "Forward", бо хочу досягти великих успіхів у всіх сферах життя людини

    ВідповістиВидалити